Novinka!
Díky mojí již třetí oprávněné stížnosti na absolutní lajdáctví a neznalost, byla vyměněna celá obsluha naší pošty.
Poslední kapkou bylo, když mi na poště tvrdili, že nemůžu poslat cenný balík těžší než 15 kg. Což je samozřejmě nesmysl a nutili mi obchodní balík. A ten jak jsem psal již dříve prý musí být podán do 15h a nesmí na poště zůstat přes noc.
Dnes již máme nové úřednice a zatím 100% spokojenost. Nezalekly se ani balíku odesílaného mimo EU, všechno funguje jak má a i úsměv na tváři občas člověk uvidí.
Ovšem problém je teď u doručovatelek, které vyměnili také. Ty bohužel zatím neví kde kdo již nebydlí a stále nám doručují dopisy pro bývalého majitele domu, který tam již 5 let nebydlí. Ale to bude jistě za pár měsíců OK.
Poslední příhoda :
Byl jsem na naší dědinské poště a nějaká Pani podávala balíček a že to chce jako doporučený dopis. Pošťačka jí ovšem tvrdila, že je to už moc velké a že jí to dá jako doporučená balíček ( který je o 20% dražší) protože ty chudiny doručovatelky toto musí nosit v rukách a neunesly by to. Balíčky se již vozí autem a tak tam to prý není problém. Jsem se u druhé přepážky musel smát. Paní se naštěstí nedala a znova jí začala vysvětlovat, že to schválně balila tak aby se vlezla do max udané velikosti. Nakonec jí to celkem nasraně vzala jako doporučený dopis. Vzpomněl jsem si, že mi kdysi říkala úplně to samé a nechtěla mi větší doporučené dopisy brát, tehdá jsem zrovna řešil další reklamaci rozkradeného balíčku a tak jsem na ni byl docela hnusný a už neměla odvahu protestovat a balíček vzala bez keců.
Odeslání EMS
EMS je nejdražší a měla by být i nejkvalitnější služba, kterou česká pošta nabízí. Podle informací na internetu zaručené dodání balíku do 24h, dokonce mi tvrdili, že stejně jako přepravní společnosti volají předem příjemci, což není pravda. Jenže problém byl už při podání zásilky. Přivezl jsem v pátek v 16h 3 balíky z toho 2 urgentní které měly být doručeny v sobotu (za příplatek 80kč). Bylo mi řečeno, že mi je nevezmou, protože je již po rozhodné době (o které se na internetu nikde nepsalo) a auto s balíky už odjelo v 15h. Chtěl jsem tedy důkaz, že si zase nevymýšlí. A tak vedoucí pošty šla a deset minut hledala na jejich nástěnce plné reklam. Když to konečně dohledala, bylo tam k jejímu údivu napsáno, že rozhodná doba je v 17h což je doba uzavření pobočky. S klidem to zavřela a pronesla „ to je starý, podle nového je to v 15h“. Když s ní nebyla řeč tak jsem chtěl aby tedy balíky poslali v pondělí a zákazníkům bych to už nějak snad vysvětlil. Jejich odpověď mě opravdu naštvala. Balíky EMS prý NESMÍ ZŮSTAT PŘES NOC NA POŠTĚ. Takže jsem si je posbíral a jel 20Km do krajského města na poštu kde už podání proběhlo v pořádku.
Nová zkušenost z pošty. Posílal jsem asi 20balíků na dobírku a po 3týdnech mi přišla tato poukázka:
Ta ženská prostě špatně nalepila jeden lístek s kodem, potom jí neseděla poukázka a tak jednoduše přeškrtala adresu na balíku a na poukázce. Takže jednomu zákazníkovi přišly dva balíčky, bohužel s druhou poukázkou kde byla dobírka o 168Kč nižší.
Jejich kvalitní prací jsem přišel o -168Kč ,
6x jsem jel 16km na poštu - 190Kč ,
4x volal - 50Kč,
-105Kč za jedno poštovné balíku co nedošel
-50kč zisku z nedodaného zboží.
+168Kč rozdílu dobírek jsem dostal zpět při reklamaci
-----------------------------------------------------------------------------
jsem v mínusu 395Kč které nikdy nedostanu!!!
ČESKÁ POŠTA je kapitola sama o sobě. Podle mých zkušeností je to banda neschopných, neochotných zlodějů.
1. Problém - Vydali můj balík v ceně 10 000Kč jiné osobě + balík byl poškozený a jelikož jsem balík nepřevzal já, nestihl jsem reklamaci do 5 dnů. Přesto že jsem vše hnal až k vedoucímu Přerovské pošty nepodařilo se mi z POŠTY vymoci peníze za pojištěný balík. Jediné co jsem vyřídil bylo snížení platu pro neschopnou úřednici- což mi moc nepomohlo.
2. Problém - Vykradený balík , zase bez odpovídající náhrady.
3. Balík s nálepkou křehké - úřednice u přepážky mi tvrdila, že nálepka křehké se smí nalepit pouze na balík, který je zabalený tak aby se při pádu z 1metru nerozbil. Nevím jestli si dělala prdel ale vypadala velice vážně.
4. Nedoručené balíky- ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Stalo se mi alespoň 8x že jsem byl doma a nikdo nezvonil, pouze ve schránce bylo oznámení. Třikrát jsem si byl stěžovat na poště, zase až u vedoucí pobočky. Od této doby mi balíky chodí.
5. Pošta doručená na prodejnu- Vlastním prodejnu v obchodním domě který se otevírá v 9h. Doručovatelka nosila poštu v 10h, nevím proč,ale najednou začala chodit v 8:30h. Tím pádem nám poštu hází přede dveře na hlavní třídě v Přerově. Umístit 8 schránek přede dveře není reálná.
6. Doručení balíků- viz fotky
Takto mi doručili balík v hodnotě 2300Kč. Jelikož na prodejně nikdo nebyl tak to prostě vrazili do mříží na chodbě. Kdybych byl svině tak budu reklamovat nedodání balíku a požadovat náhradu, protože samozřejmě nikdo nepodepsal převzetí.
Komentáře
Přehled komentářů
No, já jsme posílal mskou nabídku do výběrového řízení. Když jsem volal zadavateli, jak to řízení dopadlo, a kdože vyhrál, dozvěděl jsem se, že moje nabídka nedorazila. Tak volám na poštu, a prej byla poškozená, tak ji nedodali. Na obálce a na etiketě s adresátem byla samozřejmě zpáteční adresa. pokud by mi dali vědět, stihnu nabídku podat. Takže zatím to vypadá, že jsem kvůli poště přišel o zakázku za 250 tis.
POŠTA OLOMOUC 9
(TOMÁŠ, 20. 3. 2014 16:12)NEJHORŠÍ POŠTA V REPOBLICE POKUD TAM PUJDETE VEMTE SI DOVOLENOU 100 ZÁKAZNÍKU A FUNGUJE POUZE 1 PŘEPÁŽKA STRÁVÍTE TAM NĚKOLIK HODIN A VUBEC NEVÍTE JESTLI SE DOSTANETE NA ŘADU DO ZAVÍRACÍ BOBY.
Nic noveho - podle zakona
(VV, 26. 2. 2014 17:51)
Vítejte v realite!
Prectete si POSTOVNI ZAKON, na poste smi posta vydat POUZE adresatu, kdezto na adrese muze vydat komukoliv, dokonce i sousedovi, pokud podepise!
Tohle platilo uz před 12 lety a pokud se něco nezmenilo, tak to plati asi stale.
Staci si objednat dodani bezplatne při další pochůzce anebo placene v vam vyhovujici době, anebo bezplatne zmenit ukladaci postu, kde si adresat muze snaze zásilku prevzit...
Jedine nestesti je, ze vam to na poste nevysvetlili.
Pokud tohle porusi, hrozi postacce sankce, mozna i vyhazov. Synek nemá mit co v ruce cizi obcanku na poste :-)
Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Lucie P., 19. 12. 2013 22:50)Nyní, po několikadenních peripetiích, kdy jsem střídavě obvolávala depo 701 a naši poštu na Praze 8 - Bohnicích mi bylo na depu 701 suše oznámeno, že balík nedorazil a netuší, kde se nachází. Tři dny mi vehementně tvrdili, že je na cestě a nachází se s největší pravděpodobností v jedněch z jejich nepřetříděných klecí. Dnes jsou prý všechny balíky z klecí rozvezeny ale můj balík, placený převodem v hodnotě cca 2 000 ,- kč tam nebyl, přitom dle trasování jim byl 16.12. předán zásilkovnou.cz Velice děkuji poště za zkažené Vánoce (v balíku bylo několik dárků dohromady) a neschopnost díky které jsem teď lehčí o dva tisíce a pod vánočním stromkem bude téměř prázdno! Kdo mi tohle nahradí?? Jak je možné, že se balík "jentak" prostě ztratí? Jak je možné, že na něj čekám přes dva týdny?! Otřesné, opravdu otřesné!!! Jsem znechucená, zklamaná a otrávená...
Re: Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Sarah, 5. 1. 2014 17:13)Kdyby se tohle stalo mě, byla bych hodně naštvaná, i když se mi tohle ještě nikdy nestalo, tak Vás chápu, zkažené Vánoce - to je příšerné co pošta dokáže, ještě ke všemu za 2000 Kč,-
Re: Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Mirek, 21. 1. 2014 12:20)Vážení,to všechnoje důsledek naprosto nepochopitelného systému,který u České pošty nastartoval současný management.Naprosto potírá základní poslání této instituce a to jsou POŠTOVNÍ,nikoli BANKOVNÍ služby a POJIŠŤOVNICTVÍ.K tomu stačí připočíst pracovní/přetěžování doručovatelek/a platové podmínky/jsou hodnocení podle množství produktů a nikoli podle spokojenosti zákazníků s listovními službami/.To je také důsledek zavřených přepážek na poštovních úřadech-neplnění "produktů" a následné propouštění.Co dodat k tomu,když manažer na námitku dlouhých front argumentuje tím,že tak je to v pořádku-dlouhá fronta "spokojených" zákazníků je u nich známka dobře fungujícího systému! Co dodat-jen více manažerů s "nízkými" platy a méně úřednic za přepážkou!!!
Česká pošta
(Sarah, 5. 1. 2014 17:08)Nedávno, jsem si přes internet objednala balíček, paní úplně v pohodě (přes maily) má i podmínky prodeje, kde je napsáno : balíky automaticky budou doručeny do 3 týdnů, Já to chápu a nezlobím se, aspoň tam má informaci, kdy nejpozději bude balík doručen, ale ti lidi co nemají podmínky prodeje a nemají napsáno, kdy nejpozději bude balík doručen, by měli balík poslat aspoň do těch 4/5 dnů a čekat 4/5 dní, je přiznám se vrchol :I
Bohužel stejné špatné zkušenosti
(Barbora, 27. 9. 2011 21:13)
Bohužel naprostý souhlas, pošta neustále zdražuje a kvalitou zůstala v dobách komunismu...
Před vánoci se ani neobtěžovali rozvážet zásilky, jen vhazovali oznámenky o uložení na poště - kdysi to dělali běžně, dokud jsem si na to několikrát nestěžovala.
Při odesílání vše automaticky berou jako balík nebo balíček, aby to náhodou doručovatelky nemusely nosit.... Je to snad jejich práce, ne? Já si za to přece platím službu pošty.... Pokud doručovatelka není s tou prací spokojená, ať jde pracovat jinam....
Platím si službu a žádám ji v celém jejím rozsahu, což u ČP stále nepochopili...
Další husarský kousek dnes - 27.9. oznámí, že od 1.10. zdražují... To to nevěděli dříve než těch pár dnů předem?
Dokážu si představit, že e-shopy z toho budou mít slušné ztráty...
Prostě ČP se chová jako monopol.
Re: Bohužel stejné špatné zkušenosti
(Kritik, 28. 9. 2011 7:26)
Eshopů se to nedotkne, ty totiž mají s poštou smlouvu s garantovanou cenou. Pokud mají hodně zásilek tak posílají i za třetinu ceny co běžný občan. Pokud by i tam pošta zdražila o 20% tak to můžou do měsíce zabalit.
Ikdyž i zde je jedna absurdita- v našem eshopu jsme posílali část zásilek jako balíky a část jako doporučené zásilky a pro balíky si pošta jezdila, ale dopisy jsme museli nositt na poštu sami.... prostě nesmysl.
Re: Bohužel stejné špatné zkušenosti
(BorecNakonec, 29. 9. 2011 18:54)
Pošta JE monopol ..pokud byste to nááhodou netušila
Nashledanou
Re: Bohužel stejné špatné zkušenosti
(Eva, 12. 11. 2013 21:57)Nesouhlasím. Chodím na naši poštu v HK pravidelně a vím, že změna ceny služeb je zveřejněna pro klienty v hale pošty měsíc dopředu.
stížnost
(Pavla, 19. 2. 2013 21:48)musím si stěžovat na šeskou u poštu v stavu jakém mi doručily poslední dva balíky v rozmezí prosinec-unor je šílený. Balíky byly potrhané a chyběli v nich věci. Může mi někdo prosím poslat radu co se s tím dá dělat? Děkuji Pavla
Re: stížnost
(Kritik, 20. 2. 2013 16:41)to je jednoduché. Ihned po zkontrolování zásilky ji jít reklamovat. ČP už chvíli nepoužívám, ale mám pocit že se zásilka musí reklamovat do 48h. Pokud je poškozen obal tak zásilku nepřebírat a nechat ji uložit na poště a tam ji otevřít před svědkem z pošty. sice je to zdlouhavé, ale případná reklamace má potom velkou šanci na úspěch.
Re: Re: stížnost
(Pavla, 20. 2. 2013 17:47)děkuji. už jsem kontaktovala poštu je to složitější zásilka byla přebrána mojy tchyní :( i tak děkuji. :(
Re: Re: Re: stížnost
(KRITIK, 22. 2. 2013 9:10)A TO JE TEN OBROVSKÝ PRŮŠVIH ČP. DAJÍ (A HLAVNĚ MOHOU DÁT) ZÁSILKU KOMUKOLIV KDO JIM TO PODEPÍŠE. Viz můj popis kdy balík dali mojí matce a ona mi oznámila doručení až za týden protože na adrese nebydlím. Ale úplně to stejné udělalo i PPL, dodavatel spletl adresu a poslal to na starou. Už jsem tam 5 let nebydlel a tak fikl balík sousedům. Nejhorší na tom bylo že to byla vyřízená reklamace pro zákazníka, ale naštěstí jsem balík dostal.
Re: Re: Re: Re: stížnost
(Ivana, 12. 11. 2013 21:33)Proč si stěžujete na Ćeskou poštu a PPL ? Nespolehlivá je Vaše matka.
pošta
(p.Jana, 11. 11. 2013 17:44)Je to všude takový bordel na všech doručovacích poštách na Pardubicku,hlavně co vznikla ( v hlavě nějakého mouly) ta motorizovaná pošta. Někdy vůbec nic nedojde, nebo je to vhozeno k sousedům apod. Mě rozbili před barákem v Drahoši u Dolních Ředic celou květinovou výzdobu, jak se nemožně otáčeli s autem, jelikož pošťáci jsou líní a neumí vystoupit z auta a poštu uložit do schránky. Nadělají tolik spouště, rozježděné příjezdové cesty ,je to hrůza, je to více škody než užitku! Taky si obyvatelé stěžují na vulgárnost,bezohlednost a špatné doručování.
spokojený zákazník ČP
(Pavel Hradec Králové, 7. 10. 2012 15:18)já si poslední dobou na poštu nemůžu stěžovat, Obchodní balík, nebo balík Do ruky doručen den po podání, pošta zavolá několik hodin předem, a informuje mně o čase dodání, a když vim, že přijdu pozdě večer domů, tak si to nechám uložit na poště, kterou si můžu sám zvolit, když mi řidič volá, a stavim se tam druhý den ráno. PPL a DPD taky informují o čase doručení, ovšem když se mi ty časy nehodí, tak mám prostě smůlu a na balík čekám i 3 dny (jsem VŠ student, takže každý den učím úplně jinak), to se k němu na poště dostanu dříve. U DPD i PPL jezdí navíc mladí řidiči, a jsou to nehorázná hovada, myslim si, že balíky jim musí v autě lítat několik metrů, taky že od DPD mi přišla proražená krabice. Musim ale uznat, že pošta měla začít volat už před 10 lety a mělo by to být celoplošně, a ne jenom ve větších městech, navíc by to mohli rozšířit na všechny balíky a doporučené dopisy, i když by se asi muselo zdražit, nebo platit za telefonické avízo zvlášť, ve 26 kč za dopis, nebo 50 kč za balík, prostor na zavolání asi není, ale i tak já beru poštu jako nejlepší přepravní společnost, a od zavedení Odpoledního doručování už ani jinou firmou balíky neposílám
Re: spokojený zákazník ČP
(Andrew, 22. 12. 2012 23:46)Hezké PR - to tady, ale nefunguje. ČP je podnik se ztrátou X milionů ročně. Neschopný managment, absolutně nespolehlivé, předražené služby. Nechápu proč již dávno není nahrazen Efektivní firmou, tak jak má být - ostatně tak , jako se chováme všichni, kteří podnikáme.
Re: Re: spokojený zákazník ČP
(ZUzana, 4. 4. 2013 18:09)Mě by zajímalo, kde jste přišel na to, že je pošta ztrátový podnik. My jsme si na všechno museli vydělat ( narozdíl např. od ČD) a nemáme absolutně žádné výhody!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44
395 v mínusu
(Tomáš, 5. 5. 2014 16:09)