Novinka!
Díky mojí již třetí oprávněné stížnosti na absolutní lajdáctví a neznalost, byla vyměněna celá obsluha naší pošty.
Poslední kapkou bylo, když mi na poště tvrdili, že nemůžu poslat cenný balík těžší než 15 kg. Což je samozřejmě nesmysl a nutili mi obchodní balík. A ten jak jsem psal již dříve prý musí být podán do 15h a nesmí na poště zůstat přes noc.
Dnes již máme nové úřednice a zatím 100% spokojenost. Nezalekly se ani balíku odesílaného mimo EU, všechno funguje jak má a i úsměv na tváři občas člověk uvidí.
Ovšem problém je teď u doručovatelek, které vyměnili také. Ty bohužel zatím neví kde kdo již nebydlí a stále nám doručují dopisy pro bývalého majitele domu, který tam již 5 let nebydlí. Ale to bude jistě za pár měsíců OK.
Poslední příhoda :
Byl jsem na naší dědinské poště a nějaká Pani podávala balíček a že to chce jako doporučený dopis. Pošťačka jí ovšem tvrdila, že je to už moc velké a že jí to dá jako doporučená balíček ( který je o 20% dražší) protože ty chudiny doručovatelky toto musí nosit v rukách a neunesly by to. Balíčky se již vozí autem a tak tam to prý není problém. Jsem se u druhé přepážky musel smát. Paní se naštěstí nedala a znova jí začala vysvětlovat, že to schválně balila tak aby se vlezla do max udané velikosti. Nakonec jí to celkem nasraně vzala jako doporučený dopis. Vzpomněl jsem si, že mi kdysi říkala úplně to samé a nechtěla mi větší doporučené dopisy brát, tehdá jsem zrovna řešil další reklamaci rozkradeného balíčku a tak jsem na ni byl docela hnusný a už neměla odvahu protestovat a balíček vzala bez keců.
Odeslání EMS
EMS je nejdražší a měla by být i nejkvalitnější služba, kterou česká pošta nabízí. Podle informací na internetu zaručené dodání balíku do 24h, dokonce mi tvrdili, že stejně jako přepravní společnosti volají předem příjemci, což není pravda. Jenže problém byl už při podání zásilky. Přivezl jsem v pátek v 16h 3 balíky z toho 2 urgentní které měly být doručeny v sobotu (za příplatek 80kč). Bylo mi řečeno, že mi je nevezmou, protože je již po rozhodné době (o které se na internetu nikde nepsalo) a auto s balíky už odjelo v 15h. Chtěl jsem tedy důkaz, že si zase nevymýšlí. A tak vedoucí pošty šla a deset minut hledala na jejich nástěnce plné reklam. Když to konečně dohledala, bylo tam k jejímu údivu napsáno, že rozhodná doba je v 17h což je doba uzavření pobočky. S klidem to zavřela a pronesla „ to je starý, podle nového je to v 15h“. Když s ní nebyla řeč tak jsem chtěl aby tedy balíky poslali v pondělí a zákazníkům bych to už nějak snad vysvětlil. Jejich odpověď mě opravdu naštvala. Balíky EMS prý NESMÍ ZŮSTAT PŘES NOC NA POŠTĚ. Takže jsem si je posbíral a jel 20Km do krajského města na poštu kde už podání proběhlo v pořádku.
Nová zkušenost z pošty. Posílal jsem asi 20balíků na dobírku a po 3týdnech mi přišla tato poukázka:
Ta ženská prostě špatně nalepila jeden lístek s kodem, potom jí neseděla poukázka a tak jednoduše přeškrtala adresu na balíku a na poukázce. Takže jednomu zákazníkovi přišly dva balíčky, bohužel s druhou poukázkou kde byla dobírka o 168Kč nižší.
Jejich kvalitní prací jsem přišel o -168Kč ,
6x jsem jel 16km na poštu - 190Kč ,
4x volal - 50Kč,
-105Kč za jedno poštovné balíku co nedošel
-50kč zisku z nedodaného zboží.
+168Kč rozdílu dobírek jsem dostal zpět při reklamaci
-----------------------------------------------------------------------------
jsem v mínusu 395Kč které nikdy nedostanu!!!
ČESKÁ POŠTA je kapitola sama o sobě. Podle mých zkušeností je to banda neschopných, neochotných zlodějů.
1. Problém - Vydali můj balík v ceně 10 000Kč jiné osobě + balík byl poškozený a jelikož jsem balík nepřevzal já, nestihl jsem reklamaci do 5 dnů. Přesto že jsem vše hnal až k vedoucímu Přerovské pošty nepodařilo se mi z POŠTY vymoci peníze za pojištěný balík. Jediné co jsem vyřídil bylo snížení platu pro neschopnou úřednici- což mi moc nepomohlo.
2. Problém - Vykradený balík , zase bez odpovídající náhrady.
3. Balík s nálepkou křehké - úřednice u přepážky mi tvrdila, že nálepka křehké se smí nalepit pouze na balík, který je zabalený tak aby se při pádu z 1metru nerozbil. Nevím jestli si dělala prdel ale vypadala velice vážně.
4. Nedoručené balíky- ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Stalo se mi alespoň 8x že jsem byl doma a nikdo nezvonil, pouze ve schránce bylo oznámení. Třikrát jsem si byl stěžovat na poště, zase až u vedoucí pobočky. Od této doby mi balíky chodí.
5. Pošta doručená na prodejnu- Vlastním prodejnu v obchodním domě který se otevírá v 9h. Doručovatelka nosila poštu v 10h, nevím proč,ale najednou začala chodit v 8:30h. Tím pádem nám poštu hází přede dveře na hlavní třídě v Přerově. Umístit 8 schránek přede dveře není reálná.
6. Doručení balíků- viz fotky
Takto mi doručili balík v hodnotě 2300Kč. Jelikož na prodejně nikdo nebyl tak to prostě vrazili do mříží na chodbě. Kdybych byl svině tak budu reklamovat nedodání balíku a požadovat náhradu, protože samozřejmě nikdo nepodepsal převzetí.
Komentáře
Přehled komentářů
Aspoň na Hradecku to funguje,ale na Pardubicku je hanba mluvit o ČP.Zbytečné plýtvání slov, stejně to nikam nevede a lepší to nebude.
nepříjemnosti
(Květa- Holice v Čechách, 4. 10. 2012 19:45)Proč se stále střídají doručovatelé,pošta je vhazovaná úplně na jiná čísla popisná, než má být. Je to rozházené po zemi, ze schránek vypadávají. Letáky chodí a nechodí. Pokaždé jinak.Někdy nepřijdou za celý měsíc.Už nás nebaví, hledat svoji poštu po celém městě. Děkuji za prošetření a fandím spolehlivému vedení- ne co se tam nyní děje.
problém ys poštou
(helena, 1. 12. 2011 10:33)nemohu na ČP říct jedno kladné slovo. Balíčky se ńedoručují, hází se okamžitě oznámení. To je klasika a už ani neřeším. Co se týče hádek ohledně doporučených zásilek a balíčků také ne. Na poště si už na mě zvykli a neprotestují. Ovšm včera se mi stalo,že jsem odeslala 4 balíčky na dobírku on-line. Všechny 4 částky byly navýšené o 108,-Kč , samozřejmě mě volali rozzuření zákazníci co to má znamenat. Jsme přesvědčena o tom,že jsem do on-line podání zadala správné částky. ČP se hájí,že je to moje vina, poněvadž online podání skutečně hlásí tyto částky. Nemám nikde dovolání. Samozřejmě balíky,které se mi vrátili mi také nikdi neproplatí. Je to pro mě záhada,jak se něco takového mohlo stát. Zvláštní na tom je,že jednu částku pošta sama od sebe vrátila jako rozdíl, i když já sama o tom problému nevěděla. Tak kde je problém??? Už aby zde byla nějaká silná a spolehlivá konkurence !!!
Re: problém ys poštou
(Martina, 5. 4. 2012 20:21)Už aby tu byla konkurence české pošty................
Re: problém ys poštou
(Hana, 18. 9. 2012 16:52)Pokud jde jen o posílání balíčků tak asi neznáte firmy jako DHL, PPL a jiné kurýrní služby, které balíčky rozvážejí. Pokud nejste spokojeni s ČP můžete se obrátit na ně a zkusit štěstí u nich.
Pardubický kraj
(Kritika, 30. 8. 2012 21:35)
Dobrý den, chci upozornit hlavně na doručovatele na Pardubicku.
Jedná se o okrádání důchodců při předávání finanční hotovosti.
Re: Pardubický kraj
(Kritik, 12. 9. 2012 11:20)
Tak toto je jen nenávistné plácnutí do vody. Buď napište kdo kdy a komu co ukradl nebo ještě lépe to řekněte PČR.
Musím říct že kvalita služeb ČP aspoň u nás šla velmi nahoru... stejně rychle jako cena zásilek.
Re: Re: Pardubický kraj
(kritik, 17. 9. 2012 20:05)
Na Pardubicku kvalita služeb hodně klesla.
Zatěžovat PLČ okrádáním lidí ČESKOU POŠTOU - to snad ne.
dopis
(maruška , 3. 8. 2012 21:29)
muže mi negdo pordit jak muže poštovni poukasku vizvednout jesli sem ji nebila doručena do sranku nebo sem zmenila adresu co mužu udelat ajk svoej penize zisti gde sou ja bi bila moc rada předem dekuju
Re: dopis
(Iva, 24. 8. 2012 16:48)Zdravím, vůbec nic se nedovíš Maruško, pošta je jedna velká banda plná zlodějů a pošťáků okrádajících ty ubohé důchodce a jiné- je možné, že tvoje peníze už má někdo v kapse................Je to smutné.
Re: Re: dopis
(Kritik, 24. 8. 2012 20:16)
Tak toto je nesmysl.
Jedině že by jí k tomu ukradli i občanku.
Kdysi jsem řešil něco podobného, bylo mi řečeno že mám odesílatele požádat o znova odeslání platby. Po určité době platba vrácena odesilateli.
Pošta děs a hrůza
(Michaela, 9. 7. 2012 21:09)
Už mě začínají opravdu vytáčet. Platby za dobírky odesílají pozdě. Balíky doručují i týden. Ve schránce občas nemá zákazník ani oznámení.
Což tomu věřím u nás je to to samé a to bydlím v Praze... Kde by se to asi nečekalo...
No prostě kdyby lidi na ni nebyli zvyklý (zákazníci) ruším to. Ještě jsem dostala vynadáno, že posílám jen 20 balíků týdně a že na co mám smlouvu.
Re: Pošta děs a hrůza
(Pepík, 16. 7. 2012 11:57)Plně s Vámi souhlasím,je to šílené,co si ty pošťáci dovolí.........Čekal jsem důležitý doporučený dopis - ejhle- večer mi ho soused donesl,byl vhozen do jeho kaslíku.Ještě, že byl od té dobroty.......Zlaté časy, když se doručovalo na kole,byla jedna spolehlivá doručovatelka,dnes je tu pokaždé někdo jiný a ke všemu,co je ta motorizovaná pošta, mi nechávají před okny přdět zapnuté auto, takže rámus a výfukový smrad!!! S pozdravem a vyhlídkou na lepší časy Pepa- Moravany u Holic.
neucta ke klientum
(lea, 9. 3. 2012 19:51)
I ja se pridavam, nekolikrat mi hodili do schranky oznameni, v jednom tydnu i 3. Byla jsem slusne poprosit, ze jsme doma, jestli muzou zazvonit.
Jeste jednou podotykam, ze slusne a jeste jsem rekla pani vedouci, ze prosim, aby zvonili i dvakrat.
A druhy den jsem mela od listonosky na dopise psani, at si nestezuji!!
Opravdu velka ucta ke klientum.
Tak jsem sla na postu znovu, ale opet slusne a zastupkyne vedouci rekla memu malemu synovi, ktery drzel v ruce nafukovaci balonek a sem tam si s nim pohral, at si laskave sedne, sama k nemu sla, chytla ho a posadila, ze tam neni zadne hriste!!
Tak jsme se pohadali a to jsem klidas.
Tohle chovani uz je neunosne, co si dneska dovoluji s jakou aroganci lidi k lidem, k neuvereni.
Preji vsem hodne stesti a nedejte se!!
Re: neucta ke klientum
(Konias, 4. 4. 2012 21:30)no vidíš, tomu tvýmu parchantovi jenom konečně někdo vysvětlil, jak se má chovat.
Re: neucta ke klientum
(Jana, 3. 5. 2012 9:05)Je to pravda, vůbec se nanamáhají zvonit.Jsou sprosté,arogantní, nevychované.Za co berou výplatu- nevím. Jen postávají, kouří, vybavují se- hlavně na těch menších vesnicích, kde vysedávají ve venkovních zahrádkách u restaračních zařízení. To je pracovní doba, páni!!! Lány Na důlku
Re: Re: neucta ke klientum
(lucie, 5. 7. 2012 18:20)tak u toho bych teda chtěla bejt plácáte a nevíte co
POŠTA-MÁM Z NÍ HUSÍ KŮŽI
(MATEJOV JOSEF, 4. 7. 2012 10:37)POŠTA TEĎ POSÍLÁ SMSKY O DODÁNÍ ZAKÁZKY,CELÉ DOPOLEDNE SEDÍM DOMA A ČEKÁM A ČEKÁM A ČEK..ANI ZVONEK A ZETROUBENÍ O KTERÉ JSEM JE POPROSIL VE ZPRÁVĚ NA SCHRÁNCE ,JELIKOŽ JE DŮM V REKONSTRUKCI,MÁLO KTERÝ ZVONEK FUNGUJE,NAŘIZUJI SI KVŮLI NIM DOMACÍ VĚZENÍA NA CO TO JE?NA H....PROSTĚ-POKUD TO JDE BERU RADĚJI PPL NEBO PODOBNOU SLUŽBU ,POŠTA PRO ZLOST
nedoručená platba
(Jan Jermář, 21. 6. 2012 14:31)Zajímalo by mě, jak mohu reklamovat nedoručenou platbu přes českou poštu. Kontrolní ústřižek o podání složenky mám.Děkuji Jermář
Re: nedoručená platba
(Kritik, 21. 6. 2012 14:49)
Tak to je velmi jednoduché, vemte ústřižek (stačí i podací lístek) a jděte na kteroukoliv poštu. Nejlépe však na nějakou větší, nemusí to být ta kde jste to posílal. nebo podejte reklamaci přímo přes web české pošty. Oni to pohledají a pošlou.
Zrovna nedávno sem řešil něco podobného - ovšem vina byla na mé straně, špatně jsem zadal číslo účtu na dobírkovce, platba jim tam zůstala jako nedoručitelná a když jsem si za měsíc vzpoměl tak mi ji dohledali a poslali.
Jinak všimli jste si že při posílání balíku na dobírku složenkou A (na účet) máte peníze připsané do druhého dne od doručení zásilky?
Dříve to trvalo klidně týden i deset dnů.
Takže velká pochvala!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44
kritika
(Koutný, pardubický kraj, 7. 10. 2012 19:31)