Novinka!
Díky mojí již třetí oprávněné stížnosti na absolutní lajdáctví a neznalost, byla vyměněna celá obsluha naší pošty.
Poslední kapkou bylo, když mi na poště tvrdili, že nemůžu poslat cenný balík těžší než 15 kg. Což je samozřejmě nesmysl a nutili mi obchodní balík. A ten jak jsem psal již dříve prý musí být podán do 15h a nesmí na poště zůstat přes noc.
Dnes již máme nové úřednice a zatím 100% spokojenost. Nezalekly se ani balíku odesílaného mimo EU, všechno funguje jak má a i úsměv na tváři občas člověk uvidí.
Ovšem problém je teď u doručovatelek, které vyměnili také. Ty bohužel zatím neví kde kdo již nebydlí a stále nám doručují dopisy pro bývalého majitele domu, který tam již 5 let nebydlí. Ale to bude jistě za pár měsíců OK.
Poslední příhoda :
Byl jsem na naší dědinské poště a nějaká Pani podávala balíček a že to chce jako doporučený dopis. Pošťačka jí ovšem tvrdila, že je to už moc velké a že jí to dá jako doporučená balíček ( který je o 20% dražší) protože ty chudiny doručovatelky toto musí nosit v rukách a neunesly by to. Balíčky se již vozí autem a tak tam to prý není problém. Jsem se u druhé přepážky musel smát. Paní se naštěstí nedala a znova jí začala vysvětlovat, že to schválně balila tak aby se vlezla do max udané velikosti. Nakonec jí to celkem nasraně vzala jako doporučený dopis. Vzpomněl jsem si, že mi kdysi říkala úplně to samé a nechtěla mi větší doporučené dopisy brát, tehdá jsem zrovna řešil další reklamaci rozkradeného balíčku a tak jsem na ni byl docela hnusný a už neměla odvahu protestovat a balíček vzala bez keců.
Odeslání EMS
EMS je nejdražší a měla by být i nejkvalitnější služba, kterou česká pošta nabízí. Podle informací na internetu zaručené dodání balíku do 24h, dokonce mi tvrdili, že stejně jako přepravní společnosti volají předem příjemci, což není pravda. Jenže problém byl už při podání zásilky. Přivezl jsem v pátek v 16h 3 balíky z toho 2 urgentní které měly být doručeny v sobotu (za příplatek 80kč). Bylo mi řečeno, že mi je nevezmou, protože je již po rozhodné době (o které se na internetu nikde nepsalo) a auto s balíky už odjelo v 15h. Chtěl jsem tedy důkaz, že si zase nevymýšlí. A tak vedoucí pošty šla a deset minut hledala na jejich nástěnce plné reklam. Když to konečně dohledala, bylo tam k jejímu údivu napsáno, že rozhodná doba je v 17h což je doba uzavření pobočky. S klidem to zavřela a pronesla „ to je starý, podle nového je to v 15h“. Když s ní nebyla řeč tak jsem chtěl aby tedy balíky poslali v pondělí a zákazníkům bych to už nějak snad vysvětlil. Jejich odpověď mě opravdu naštvala. Balíky EMS prý NESMÍ ZŮSTAT PŘES NOC NA POŠTĚ. Takže jsem si je posbíral a jel 20Km do krajského města na poštu kde už podání proběhlo v pořádku.
Nová zkušenost z pošty. Posílal jsem asi 20balíků na dobírku a po 3týdnech mi přišla tato poukázka:
Ta ženská prostě špatně nalepila jeden lístek s kodem, potom jí neseděla poukázka a tak jednoduše přeškrtala adresu na balíku a na poukázce. Takže jednomu zákazníkovi přišly dva balíčky, bohužel s druhou poukázkou kde byla dobírka o 168Kč nižší.
Jejich kvalitní prací jsem přišel o -168Kč ,
6x jsem jel 16km na poštu - 190Kč ,
4x volal - 50Kč,
-105Kč za jedno poštovné balíku co nedošel
-50kč zisku z nedodaného zboží.
+168Kč rozdílu dobírek jsem dostal zpět při reklamaci
-----------------------------------------------------------------------------
jsem v mínusu 395Kč které nikdy nedostanu!!!
ČESKÁ POŠTA je kapitola sama o sobě. Podle mých zkušeností je to banda neschopných, neochotných zlodějů.
1. Problém - Vydali můj balík v ceně 10 000Kč jiné osobě + balík byl poškozený a jelikož jsem balík nepřevzal já, nestihl jsem reklamaci do 5 dnů. Přesto že jsem vše hnal až k vedoucímu Přerovské pošty nepodařilo se mi z POŠTY vymoci peníze za pojištěný balík. Jediné co jsem vyřídil bylo snížení platu pro neschopnou úřednici- což mi moc nepomohlo.
2. Problém - Vykradený balík , zase bez odpovídající náhrady.
3. Balík s nálepkou křehké - úřednice u přepážky mi tvrdila, že nálepka křehké se smí nalepit pouze na balík, který je zabalený tak aby se při pádu z 1metru nerozbil. Nevím jestli si dělala prdel ale vypadala velice vážně.
4. Nedoručené balíky- ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Stalo se mi alespoň 8x že jsem byl doma a nikdo nezvonil, pouze ve schránce bylo oznámení. Třikrát jsem si byl stěžovat na poště, zase až u vedoucí pobočky. Od této doby mi balíky chodí.
5. Pošta doručená na prodejnu- Vlastním prodejnu v obchodním domě který se otevírá v 9h. Doručovatelka nosila poštu v 10h, nevím proč,ale najednou začala chodit v 8:30h. Tím pádem nám poštu hází přede dveře na hlavní třídě v Přerově. Umístit 8 schránek přede dveře není reálná.
6. Doručení balíků- viz fotky
Takto mi doručili balík v hodnotě 2300Kč. Jelikož na prodejně nikdo nebyl tak to prostě vrazili do mříží na chodbě. Kdybych byl svině tak budu reklamovat nedodání balíku a požadovat náhradu, protože samozřejmě nikdo nepodepsal převzetí.
Komentáře
Přehled komentářů
Ano vím že ten poslední článek to má težké jak doručovatelky tak i ženské na poště. Místo tří neschopných jsou u nás teď dvě schopné, ale to znamená že když jde vedoucí dělat papíry tak je tam jen jedna.
A z druhé strany mi jezdí pro svoz prázdné auto a když náhodou toho mám víc tak brblá kolik je to práce. Ta jejich auta přes naši dědinu projedou za den minimálně 6x, zatímco ostatní přepravky pouzejednou.
Re: Re: Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(Marc, 8. 3. 2017 23:13)
Chápu obě strany, i kdyz jsem stranny, jelikoz mne pres pul roku posta nehorazne stve. Jen oduvodneni proc se tak deje jak to tu popisuji "Postovni zamestnanci" se mi zda stejne jako, kdyby rekli, ze je prace stve tak to odnesou za trest i ostatni. Mne balik prisel na postu... dostal jsem avizo pomoci sms, a ja sam jsem jej dohledaval pres "sledovani zasilek..." Prijdu na postu, a tam mi rekli, ze balik tam skutecne je, jelikoz je zanesen v dopolednich hodinach jednim ze zamestnancu. Takze v systemu je zanesen, vse se zda v poradku... dokud neprijdou dve pani k prepazce s omluvou, ze jej nemohou najit ani na sklade ani v pripravene mistnosti evidovanych zasilek... onen balik se jiz hleda treti den. Dalsi zkusenost letecka spolecnost preda v Praze CP baliky, ktere jsou doporucene... za necele dva mesice mi odesilatel vraci castku za zbozi, ktere ani po pul roce nedorazilo. Z nekolika obchodu se to stalo dvakrat, on jako jeden z mala pristoupil na "kuryrni sluzby." Na kuryra vsak ne kazdy pristupuje pozitivne.. Prebiral jsem obalku ze soudu, za nekoho jineho.. protoze souhlasily posledni ctyri cisla a prijmeni...
Jednou dokonce posta zapirala, ze vubec nejakou zasilku mam na poste.. Odesilatel si overil stav zasilky, a mne bylo receno zase neco jineho...
CP je prezitek, a ma jen dve moznosti, bud prekopat sve sluzby a zlevnit bez ohledu na slovenskeho haj..a Babise, nebo krachnout a umoznit tak kuryrnim sluzbam prevzit jejich budovy a dopravu.
A trochu si rypnu... pracovat pod externima agenturama, ktere Vas vydiraji vyhazovem za mizerny plat, delat sestnactihodinove sluzby je myslim horsi, nez byt v pohybu a tu a tam popovidat si s adresaty.
Re: Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(Přesně tak! , 15. 11. 2014 17:32)
Zajímavé je, že všude jinde to (v porovnání s poštou) funguje a také si zaměstnanci nemohou nijak vyskakovat. Prodvačka v supermarketu si taky nemůže říct dnes prostě nebudu doplňovat zboží (doručovat balíky). Řidič MHD nemůže narvat autobus do stromu s odůvodněním, že má už pátou noční v řadě. Zajímalo by mě, jak by se pracovníkovi pošty líbilo, kdyby ho zdravotní sestra na intenzivce nechala skapat s tím, že její plat stojí za houby.
Já nepracuji naštěstí na dělnické pozici, ale musím se SAKRA otáčet protože si chci udržet zákazníky. Když budu na ně hnusný a nebudu odvádět práci na 100 procent, můžu se jít pást, víme?
Re: Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(KADEL, 2. 3. 2015 18:17)PÁN JE PROBLÉMÁŘ...VYZKOUŠEJTE NĚJAKÉ BYLINKY...
Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(jirka, 30. 11. 2016 15:10)Tak to ses nebo stě peknej debyl že pracujete zadarmo
Re: Pracovník ČP Osobně
(JiříK., 15. 11. 2014 17:24)
To nám ovšem neodpovídá na otázku co všechny ty řádně zabalené a pojištěné balíky, které dojdou vykradené, poškozené, nebo ideálně nedorazí vůbec. A co nevykonané pokusy o doručení (v poslední době standard), lživé informace u přepážek (tuhle službu neposkytujeme, na toto nemáte nárok, jméno / PSČ bylo špatně...), nevyřizování reklamací, citové vydírání (jestli si budete stěžovat, připravíte tím pošťačku o práci), házení zásilek do vlastních rukou do schrány nebo přede dveře... Když doručování zvládá PPL a milion dalších soukromých či státních dopravců na celém světě, vy byste to mohli zvládat taky.
PS: Já v práci taký musím odvádět stoprocentní výkon a ne to flákat a ještě svůj šlendriájn omlouvat tím, že zákazník by se měl taky zamyslet sám nad sebou!!!!
Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(baliky do ruky HAHAHA nezastižen dojdi si..., 3. 11. 2016 0:20)
naprostý souhlas. Nejlepší by bylo, aby se pošty zrušily uplně a zaměstnanci propustili. Tím by se uvolnil trh pro firmy, kteří by si mezi těmito zaměstnanci vybrali ty spolehlivé a pracující, které by také zaplatili a lajdáci by měli smolíka. A tak to má být. Prostě oddělovat zrno od plevele.
Pošta-Banda tupcu
(palo, 19. 1. 2015 10:59)Nevím kdo velí tomu chaosu ale svědčí to o jeho inteligencí,,,Poštu lze využívat k přeposlaní max. odpadu a to ještě z nejistým vysledkém,,,
Re: Pracovník ČP Osobně
(jaroslava, 11. 6. 2016 9:23)mily pane ono se nejedna jen o baliky ale i o dopisy a ty snad nikdo neprebaluje??kdyz jste na poste tak spokojeni proc vsichni breci jak maji malo penez a nejdou treba do stavky??no cesi skromni a tise remcajici.
Re: Pracovník ČP Osobně
(Jiří, 23. 8. 2016 14:35)Mno, já bych ji nepoužíval, ale nutí mne(nás) k tomu stát, resp. jeho vládnoucí socialisti. Protože - i když Poštu nepoužívám, stejně ji musím platit (předplatit jakousi zálohu). V dotacích z mých daní. Kdyby toho nebylo... Jinými slovy, když zaplatím za nefunkční službu Balík do ruky 55 Kč, ve skutečnosti platím 2x - za "službu" a v dotacích.
Re: Pracovník ČP Osobně
(Jiří, 23. 8. 2016 14:35)Mno, já bych ji nepoužíval, ale nutí mne(nás) k tomu stát, resp. jeho vládnoucí socialisti. Protože - i když Poštu nepoužívám, stejně ji musím platit (předplatit jakousi zálohu). V dotacích z mých daní. Kdyby toho nebylo... Jinými slovy, když zaplatím za nefunkční službu Balík do ruky 55 Kč, ve skutečnosti platím 2x - za "službu" a v dotacích.
Dobírková poukázka
(Jana, 2. 11. 2016 18:38)
Dobírkovou poukázku předkládá k balíku odesilatel.
Je to tedy Vaše vina, že to bylo špatně, i když to má pracovnice při příjmu kontrolovat. U zkušeného podavatele asi nepředpokládala, že to bude špatně.
Řešení jen ve volbách
(Jiří, 23. 8. 2016 10:07)Také mám zkušenost s Balíkem do ruky od České pošty (Oznámení na dopoledne, změna na odpoledne, nakonec na poště, ač jsem celý den doma na ně čekal). Poslal jsem sice stížnost, ale k čemu? Pošta je dotovaná, o zákazníka bojovat nemusí. Pokud nebudeme poštu používat vůbec, řekne si jen o vyšší dotace. A když ji použijeme, platíme ji 2x - jednou přímo za "službu", podruhé v daních (aktuálně asi 70 Kč/osobu/rok + něco z ČTU). Dokud to tak bude, nic se nezmění. Proto nevolte levici, ale strany, které těmto státním molochům (Pošta, ČD, OKD ...) dotace zruší. A pokud je argumentem, že by se služba např. pro důchodce stala drahou (konkurence je bez dotací trochu dražší, ale spolehlivější, umí i určit čas na hodinu.... Pokud ale přičtu k ceně i dotaci, je Pošta nejdražší), tak vláda může z ušetřených peněz přidat důchodcům - tzv. "Poštovné". Argument odborářů o zaměstnanosti je také nesmysl. Smyslem práce je podílet se na vytváření hodnot pro společnost, ne zaměstnanost. Jak říká klasik, to by mohl jeden dělník kopat příkop, druhý jej za ním zase zasypávat a oba budou zaměstnaní. To si přejeme?
Řešení jen ve volbách
(Jiří, 23. 8. 2016 10:06)Také mám zkušenost s Balíkem do ruky od České pošty (Oznámení na dopoledne, změna na odpoledne, nakonec na poště, ač jsem celý den doma na ně čekal). Poslal jsem sice stížnost, ale k čemu? Pošta je dotovaná, o zákazníka bojovat nemusí. Pokud nebudeme poštu používat vůbec, řekne si jen o vyšší dotace. A když ji použijeme, platíme ji 2x - jednou přímo za "službu", podruhé v daních (aktuálně asi 70 Kč/osobu/rok + něco z ČTU). Dokud to tak bude, nic se nezmění. Proto nevolte levici, ale strany, které těmto státním molochům (Pošta, ČD, OKD ...) dotace zruší. A pokud je argumentem, že by se služba např. pro důchodce stala drahou (konkurence je bez dotací trochu dražší, ale spolehlivější, umí i určit čas na hodinu.... Pokud ale přičtu k ceně i dotaci, je Pošta nejdražší), tak vláda může z ušetřených peněz přidat důchodcům - tzv. "Poštovné". Argument odborářů o zaměstnanosti je také nesmysl. Smyslem práce je podílet se na vytváření hodnot pro společnost, ne zaměstnanost. Jak říká klasik, to by mohl jeden dělník kopat příkop, druhý jej za ním zase zasypávat a oba budou zaměstnaní. To si přejeme?
SOUHLAS
(Katka, 7. 7. 2016 8:09)Můžu jenom dosvědčit. To co z toho udělala Navrátil a Procházka je vydírání člověka člověkěm. Kdo jim toto toleruje.
Prasátka
(Vladimíra, 7. 7. 2016 8:07)Vždyť oni si v tom Brně na Orlí dělají co chtějí. Na co je jich tam tolik? K čemu, kdo má na ně dělat? Darmožrouty? Navrátil si tam dosazuje svoje milenky a známé? Ať je dá makat? Vždyť on ani poště nerozumí? Minule tam nikdo nebyl a podle rozpisu všichni byly v práci? No veget! Na nákupech! Oni se tam respektují jenom, kdo je koho známý. Jinak nic.
Hnus
(Jitka, 7. 7. 2016 8:00)Nikdy nezapomenu na jednání pana ředitele regionu Jižní Morava Ing. Jaroslava Navrátila, který mi při žádosti o práci řekl, že místa se rozdělují podle mimořádných kvalit. O tom, co jsem slyšela, jak si dosazuje lidi kolem sebe, pochybuji, že není vlastníkem společnosti. V Brně si na Orlí rozdělují pozice a peníze jako vlastníci. Nedávno veřejně řekl, že má málo lidí, kteří budou makat na jejich sídlo. Co toto je za podnik? Kdo to řídí Praha? Kurva kdo jim dává moc přiživovat se na druhých?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95
Re: Re: Re: Re: Pracovník ČP Osobně
(Kritik, 23. 3. 2015 15:48)