Novinka!
Díky mojí již třetí oprávněné stížnosti na absolutní lajdáctví a neznalost, byla vyměněna celá obsluha naší pošty.
Poslední kapkou bylo, když mi na poště tvrdili, že nemůžu poslat cenný balík těžší než 15 kg. Což je samozřejmě nesmysl a nutili mi obchodní balík. A ten jak jsem psal již dříve prý musí být podán do 15h a nesmí na poště zůstat přes noc.
Dnes již máme nové úřednice a zatím 100% spokojenost. Nezalekly se ani balíku odesílaného mimo EU, všechno funguje jak má a i úsměv na tváři občas člověk uvidí.
Ovšem problém je teď u doručovatelek, které vyměnili také. Ty bohužel zatím neví kde kdo již nebydlí a stále nám doručují dopisy pro bývalého majitele domu, který tam již 5 let nebydlí. Ale to bude jistě za pár měsíců OK.
Poslední příhoda :
Byl jsem na naší dědinské poště a nějaká Pani podávala balíček a že to chce jako doporučený dopis. Pošťačka jí ovšem tvrdila, že je to už moc velké a že jí to dá jako doporučená balíček ( který je o 20% dražší) protože ty chudiny doručovatelky toto musí nosit v rukách a neunesly by to. Balíčky se již vozí autem a tak tam to prý není problém. Jsem se u druhé přepážky musel smát. Paní se naštěstí nedala a znova jí začala vysvětlovat, že to schválně balila tak aby se vlezla do max udané velikosti. Nakonec jí to celkem nasraně vzala jako doporučený dopis. Vzpomněl jsem si, že mi kdysi říkala úplně to samé a nechtěla mi větší doporučené dopisy brát, tehdá jsem zrovna řešil další reklamaci rozkradeného balíčku a tak jsem na ni byl docela hnusný a už neměla odvahu protestovat a balíček vzala bez keců.
Odeslání EMS
EMS je nejdražší a měla by být i nejkvalitnější služba, kterou česká pošta nabízí. Podle informací na internetu zaručené dodání balíku do 24h, dokonce mi tvrdili, že stejně jako přepravní společnosti volají předem příjemci, což není pravda. Jenže problém byl už při podání zásilky. Přivezl jsem v pátek v 16h 3 balíky z toho 2 urgentní které měly být doručeny v sobotu (za příplatek 80kč). Bylo mi řečeno, že mi je nevezmou, protože je již po rozhodné době (o které se na internetu nikde nepsalo) a auto s balíky už odjelo v 15h. Chtěl jsem tedy důkaz, že si zase nevymýšlí. A tak vedoucí pošty šla a deset minut hledala na jejich nástěnce plné reklam. Když to konečně dohledala, bylo tam k jejímu údivu napsáno, že rozhodná doba je v 17h což je doba uzavření pobočky. S klidem to zavřela a pronesla „ to je starý, podle nového je to v 15h“. Když s ní nebyla řeč tak jsem chtěl aby tedy balíky poslali v pondělí a zákazníkům bych to už nějak snad vysvětlil. Jejich odpověď mě opravdu naštvala. Balíky EMS prý NESMÍ ZŮSTAT PŘES NOC NA POŠTĚ. Takže jsem si je posbíral a jel 20Km do krajského města na poštu kde už podání proběhlo v pořádku.
Nová zkušenost z pošty. Posílal jsem asi 20balíků na dobírku a po 3týdnech mi přišla tato poukázka:
Ta ženská prostě špatně nalepila jeden lístek s kodem, potom jí neseděla poukázka a tak jednoduše přeškrtala adresu na balíku a na poukázce. Takže jednomu zákazníkovi přišly dva balíčky, bohužel s druhou poukázkou kde byla dobírka o 168Kč nižší.
Jejich kvalitní prací jsem přišel o -168Kč ,
6x jsem jel 16km na poštu - 190Kč ,
4x volal - 50Kč,
-105Kč za jedno poštovné balíku co nedošel
-50kč zisku z nedodaného zboží.
+168Kč rozdílu dobírek jsem dostal zpět při reklamaci
-----------------------------------------------------------------------------
jsem v mínusu 395Kč které nikdy nedostanu!!!
ČESKÁ POŠTA je kapitola sama o sobě. Podle mých zkušeností je to banda neschopných, neochotných zlodějů.
1. Problém - Vydali můj balík v ceně 10 000Kč jiné osobě + balík byl poškozený a jelikož jsem balík nepřevzal já, nestihl jsem reklamaci do 5 dnů. Přesto že jsem vše hnal až k vedoucímu Přerovské pošty nepodařilo se mi z POŠTY vymoci peníze za pojištěný balík. Jediné co jsem vyřídil bylo snížení platu pro neschopnou úřednici- což mi moc nepomohlo.
2. Problém - Vykradený balík , zase bez odpovídající náhrady.
3. Balík s nálepkou křehké - úřednice u přepážky mi tvrdila, že nálepka křehké se smí nalepit pouze na balík, který je zabalený tak aby se při pádu z 1metru nerozbil. Nevím jestli si dělala prdel ale vypadala velice vážně.
4. Nedoručené balíky- ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Stalo se mi alespoň 8x že jsem byl doma a nikdo nezvonil, pouze ve schránce bylo oznámení. Třikrát jsem si byl stěžovat na poště, zase až u vedoucí pobočky. Od této doby mi balíky chodí.
5. Pošta doručená na prodejnu- Vlastním prodejnu v obchodním domě který se otevírá v 9h. Doručovatelka nosila poštu v 10h, nevím proč,ale najednou začala chodit v 8:30h. Tím pádem nám poštu hází přede dveře na hlavní třídě v Přerově. Umístit 8 schránek přede dveře není reálná.
6. Doručení balíků- viz fotky
Takto mi doručili balík v hodnotě 2300Kč. Jelikož na prodejně nikdo nebyl tak to prostě vrazili do mříží na chodbě. Kdybych byl svině tak budu reklamovat nedodání balíku a požadovat náhradu, protože samozřejmě nikdo nepodepsal převzetí.
Komentáře
Přehled komentářů
Dneska jsem měla na poště balík je to v Rosicích u Brna.Zásilka která mi došla byla docela drahá.Neměla jsem u sebe hotovost a počítala jsem s tím,že tam bude terminál na platební karty a já zaplatím kartou.Jaké bylo moje překvapení, když mi bylo sděleno že pošta má terminál akorát na poštovní karta a ČSOB. Každý větší obchodní dům má terminály na kterých se může zaplatit kartou ze všech bank a pošta to nemá. Jsem starší osoba a musela jsem si jít vybrat a potom se vrátit a zaplatit hotově.Příště si nechám balík poslat PPL.A to si pište,že vám nebudu dělat dobrou reklamu a moc si rozmyslím zasíla něco přes poštu. S pozdravem a naštvaná Dufková.
Balíky
(BB, 7. 11. 2014 13:58)Já vím, že je to už ohrané téma, ale bohužel furt krutá realita. Dneska jsem byl na poště, protože očekávám balík (dárek k vánocům - limitovaná edice kalendářů), který se jaksi někde sekl. Balík byl podaný v úterý a v pátek ještě nebyl na doručovací poště. V systému sledování zásilky je zobrazeno, že je stále na podací poště. Když jsem volal na podací poštu, po 5 pokusech (2x mě někdo vypíp) se dovolat, mi to konečně někdo vzal. Bylo mi řečeno, že u nich to už není a je to na nějaké centrální poště a mám zkusit počkat po víkendu, jestli to nedorazí, protože na doručení mají 4 pracovní dny (tak to mám asi už smůlu, protože ty 4 dny dneska už uběhly). Nicméně pokud by to přesto nedorazilo, tak mám podat reklamaci a oni mají 6 týdnů na její vyřízení. Úžasné na tom je, že když jsem se byl zeptat na doručovací poště jestli to není už u nich a je jenom chyba v systému, tak z 5 lidí co byly přede mnou 3 měli problém (balík byl na poště, ale nedostali oznámení ... balík vůbec nedorazil apod.) s doručením balíku. Když si vezmu náklady na cestu na poštu+45 minut čekání na poště (před vámi jenom 5 lidí a 3 přepážky otevřeny), volání po dalších pobočkách, balík který se musel platit předem, dárek, který nemám, a který do Vánoc asi už nedorazí ... tak si velice rychle vzpomenu proč jsem před nějakými 10 lety na poštu zanevřel. Bohužel eshop od kterého jsem balík objednával nemá jinou variantu doručení, takže tohle byl zase na dlouhou dobu první a poslední pokus něco poslat přes českou počtu. Kvalita služeb se vůbec nezměnila, spíš jde od 10 k 5. Po těhle zkušenostech už nikdy víc!
Česká pošta...!!!
(Janina, 2. 11. 2014 14:24)No, já jsem teď řádně vytočená. Posílala jsem dva balíky na Slovensko jeden za 20.300 a druhý za 2.200. Do dneška mi nepřišla dobírka. A dneska mi píše paní, že na poště jí balík vydali zdarma aniž by platila dobírku. Co to jako je? Fakt mám dost!! Jestli takhle vydali balík i za 20.300 tak mě omejou.
Doručeníúnedoručení.
(Skřivánek, 4. 9. 2014 9:48)Opakovaně jsem nucen jet na poštu pro zásilku z důvodu,že mě(balíkář) nezastihl.Na zásilku čekám a "nebyl jsem zastižen".To neno poprve.Prato mám raději PPL nebo DHL nebo Geise.Poštu pokud možno vyloučit.
ano
(Chii, 28. 8. 2014 16:20)Ahoj, tento článek o zkušenostech s českou poštou mě rozesmál a rozplakal zároven. Protože mohu ze zkušeností říct, že čp stojí opravdu za pěkný hovno. 3x mi ztratili balík stylem... někde v nějakém měste byl podán balík pro mě... a tam to skončilo. Balík nikdy nedorazil a nikdo ho ani nepřeposlal dál, nikdo o něm nic neví. Peníze za objednané zboží v háji samozřejmě. A ty obrázky doručených balíků? Ano, jednou jsem si objednávala hard disk do počítače. Tenkrát jsem ještě bydlela na vesnici, byla jsem doma a očekávala balíček. Nic. Pak vycházim ven a co nevidím? Na zdi u vrat ležel balík s mým hard diskem.... tam kde si toho kazdy mohl vsimnout a balík sebrat. Demence.
mam pruser
(josef, 3. 6. 2014 11:57)
potřebuju poradit, poslal jsem pánovi balík na dobýrku ale na tej žlutej složence jsem prohodil adresu takže ten maník převzal balík zaplatil 5000,- plus poštovné a pak mu přišlo to co zaplatil zpátky a může se my vyto ... do ksychtu
-poradte někdo co dělat
Re: mam pruser
(kritik, 27. 7. 2014 13:51)to je jednoduché, jistě máte nějakou komunikaci o prodeji zboží. S adresu toho příjemce + dalšími pokusy o vymáhání částky zajděte na policii. Jedná se totiž o neoprávněné obohacení a máte právo na platbu za zboží které jste mu prodal.
dobírka
(chlebodárce, 3. 7. 2014 10:56)Zdarec já sem zas posílal na dobírku a ty kurvy mi neposlali žádné prachy na zpět které dělali 692,- korun místo toho mi dali jakousi pomrdanou reklamaci která se má vyřídit za měsíc .. v piči moc ta pošta
Realita všedních dnů
(Pracovnice ČP, 15. 3. 2014 13:29)Pánové i dámy, Vaše stížnosti na poštovní služby jsou zcela neopodstatněné, protože nové vedení nám vtlouká do hlavy, že je poštovní služby už vůbec nezajímají a nezajímá je ani naše poštovní práce. A takto se k nám i chovají, šikanují zaměstnankyně na přepážkách a nechají je s radostí platit vzniklé pokladní schodky, které jim vznikají od nervů, že za nimi někdo stojí, poslouchá, jak nabízí, co nabízí a v jaké nejkratší době stihne odbýt poštovní práci, aby se věnoval prodktům aliančních partnerů, jako je Česká pojišťovna, Poštovní spořitelna, Raiffeisen Stavební spořitelna, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost, Penzijní společnost České pojišťovny atp. Čili pokud si nechcete uzavřít pojištění domácnosti, životní pojištění, stavební spoření, bankovní účet, úvěr, spořící účet, povinné ručení nebo termínovaný vklad, na poštu raději ani nechoďte... Dobrá anonymní rada od někoho, kdo si ten teror nedobrovolně prožívá každý den.
Re: Realita všedních dnů
(produkt, 13. 5. 2014 18:45)To jo opravdu výstižné:-) bohužel......
Re: Realita všedních dnů
(letitý pošťák, 18. 6. 2014 19:52)bohužel,je to pravda a vedoucí nových DEP,které se zabývají balíkovou poštou okrádají Poštu s vědomím těch nejvyšších protože jsou to všichni "kamarádi".
Není divu
(Nikol, 29. 5. 2014 12:07)Nějak bych se nepozastavila nad neschopností doručovatelek ,jelikož podmínkou pro přijetí je ukončené ZÁKLADNÍ VZDĚLÁNÍ :-)
395 v mínusu
(Tomáš, 5. 5. 2014 16:09)No, já jsme posílal mskou nabídku do výběrového řízení. Když jsem volal zadavateli, jak to řízení dopadlo, a kdože vyhrál, dozvěděl jsem se, že moje nabídka nedorazila. Tak volám na poštu, a prej byla poškozená, tak ji nedodali. Na obálce a na etiketě s adresátem byla samozřejmě zpáteční adresa. pokud by mi dali vědět, stihnu nabídku podat. Takže zatím to vypadá, že jsem kvůli poště přišel o zakázku za 250 tis.
POŠTA OLOMOUC 9
(TOMÁŠ, 20. 3. 2014 16:12)NEJHORŠÍ POŠTA V REPOBLICE POKUD TAM PUJDETE VEMTE SI DOVOLENOU 100 ZÁKAZNÍKU A FUNGUJE POUZE 1 PŘEPÁŽKA STRÁVÍTE TAM NĚKOLIK HODIN A VUBEC NEVÍTE JESTLI SE DOSTANETE NA ŘADU DO ZAVÍRACÍ BOBY.
Nic noveho - podle zakona
(VV, 26. 2. 2014 17:51)
Vítejte v realite!
Prectete si POSTOVNI ZAKON, na poste smi posta vydat POUZE adresatu, kdezto na adrese muze vydat komukoliv, dokonce i sousedovi, pokud podepise!
Tohle platilo uz před 12 lety a pokud se něco nezmenilo, tak to plati asi stale.
Staci si objednat dodani bezplatne při další pochůzce anebo placene v vam vyhovujici době, anebo bezplatne zmenit ukladaci postu, kde si adresat muze snaze zásilku prevzit...
Jedine nestesti je, ze vam to na poste nevysvetlili.
Pokud tohle porusi, hrozi postacce sankce, mozna i vyhazov. Synek nemá mit co v ruce cizi obcanku na poste :-)
Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Lucie P., 19. 12. 2013 22:50)Nyní, po několikadenních peripetiích, kdy jsem střídavě obvolávala depo 701 a naši poštu na Praze 8 - Bohnicích mi bylo na depu 701 suše oznámeno, že balík nedorazil a netuší, kde se nachází. Tři dny mi vehementně tvrdili, že je na cestě a nachází se s největší pravděpodobností v jedněch z jejich nepřetříděných klecí. Dnes jsou prý všechny balíky z klecí rozvezeny ale můj balík, placený převodem v hodnotě cca 2 000 ,- kč tam nebyl, přitom dle trasování jim byl 16.12. předán zásilkovnou.cz Velice děkuji poště za zkažené Vánoce (v balíku bylo několik dárků dohromady) a neschopnost díky které jsem teď lehčí o dva tisíce a pod vánočním stromkem bude téměř prázdno! Kdo mi tohle nahradí?? Jak je možné, že se balík "jentak" prostě ztratí? Jak je možné, že na něj čekám přes dva týdny?! Otřesné, opravdu otřesné!!! Jsem znechucená, zklamaná a otrávená...
Re: Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Sarah, 5. 1. 2014 17:13)Kdyby se tohle stalo mě, byla bych hodně naštvaná, i když se mi tohle ještě nikdy nestalo, tak Vás chápu, zkažené Vánoce - to je příšerné co pošta dokáže, ještě ke všemu za 2000 Kč,-
Re: Pošta ztratila zásilku za 2000,- kč - Vánoční dárek
(Mirek, 21. 1. 2014 12:20)Vážení,to všechnoje důsledek naprosto nepochopitelného systému,který u České pošty nastartoval současný management.Naprosto potírá základní poslání této instituce a to jsou POŠTOVNÍ,nikoli BANKOVNÍ služby a POJIŠŤOVNICTVÍ.K tomu stačí připočíst pracovní/přetěžování doručovatelek/a platové podmínky/jsou hodnocení podle množství produktů a nikoli podle spokojenosti zákazníků s listovními službami/.To je také důsledek zavřených přepážek na poštovních úřadech-neplnění "produktů" a následné propouštění.Co dodat k tomu,když manažer na námitku dlouhých front argumentuje tím,že tak je to v pořádku-dlouhá fronta "spokojených" zákazníků je u nich známka dobře fungujícího systému! Co dodat-jen více manažerů s "nízkými" platy a méně úřednic za přepážkou!!!
Česká pošta
(Sarah, 5. 1. 2014 17:08)Nedávno, jsem si přes internet objednala balíček, paní úplně v pohodě (přes maily) má i podmínky prodeje, kde je napsáno : balíky automaticky budou doručeny do 3 týdnů, Já to chápu a nezlobím se, aspoň tam má informaci, kdy nejpozději bude balík doručen, ale ti lidi co nemají podmínky prodeje a nemají napsáno, kdy nejpozději bude balík doručen, by měli balík poslat aspoň do těch 4/5 dnů a čekat 4/5 dní, je přiznám se vrchol :I
Bohužel stejné špatné zkušenosti
(Barbora, 27. 9. 2011 21:13)
Bohužel naprostý souhlas, pošta neustále zdražuje a kvalitou zůstala v dobách komunismu...
Před vánoci se ani neobtěžovali rozvážet zásilky, jen vhazovali oznámenky o uložení na poště - kdysi to dělali běžně, dokud jsem si na to několikrát nestěžovala.
Při odesílání vše automaticky berou jako balík nebo balíček, aby to náhodou doručovatelky nemusely nosit.... Je to snad jejich práce, ne? Já si za to přece platím službu pošty.... Pokud doručovatelka není s tou prací spokojená, ať jde pracovat jinam....
Platím si službu a žádám ji v celém jejím rozsahu, což u ČP stále nepochopili...
Další husarský kousek dnes - 27.9. oznámí, že od 1.10. zdražují... To to nevěděli dříve než těch pár dnů předem?
Dokážu si představit, že e-shopy z toho budou mít slušné ztráty...
Prostě ČP se chová jako monopol.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95
Platba kartou ČSa.s. na poště
(Květoslava Dufková, 11. 11. 2014 22:58)